הזמנות:


איך לבצע הזמנה באתר?

פשוט ביותר… היכנס לאחד מהמוצרים אותו תרצה להזמין :
לחץ על ״הוסף לסל״
לאחר מכן, תועבר לדף ״ סל הקניות״ שם תקבל סקירה אודות ההזמנה, ודא כי ההזמנה שבצעת נכונה ולחץ ״עבור לקופה״
בדף ה״קופה״ כל שעליך לעשות הוא למלא את הפרטים למשלוח ולבחור שיטת משלוח ואמצעי תשלום.
לאחר בחירת אמצעי תשלום תועבור לדף סליקה מאובטח, שם יש להזין את פרטי כ. אשראי.
זהו… תתחדש 🙂
ההזמנה שלך בדרך אליך.

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט – האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בשמחה. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 22:00 (בימי ו׳ מ-16:00-8:00 ובשבת מ-22:00-19:00) בטלפון 03-6122559 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@vanzen.co.il ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא.

איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

לאחר ההזמנה תקבל מאיתנו מייל אישור הזמנה.
ההזמנה מתקבלת אצלנו במחסן ותוך יום עסקים נשלחת ע״י ספק השליחויות שלנו.
רגע לפני שהחבילה יוצאת לכיוונך, תקבל בדוא״ל מס׳ מעקב + קישור למעקב.
שם תוכל לבדוק בכל רגע נתון היכן נמצאת החבילה שלך.
בכל מקרה, אתה תמיד מזמן לפנות אלינו בטלפון ואנו נשמח לברר עבורך היכן נמצאת החבילה שלך

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 22:00 ביום שישי בין השעות 8:00 עד 16:00 ושבת מ 19:00 עד 22:00 בטלפון 03-6122559 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@vanzen.co.il ונטפל בנושא.

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח.

אין בעיה, אתה יכול לעשות זאת דרך ״האישור האישי״ ולעדכן שיטת משלוח או דרך שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-6122559

משלוחים


מתי החבילה תגיע אליי?

תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת: שליח עד הבית מגיע לביתך תוך 3 ימי עסקים ובדואר רשום החבילה מגיעה לסניף הקרוב לביתך עד 14 ימי עסקים – לרוב הרבה לפני כן. במידה ומקום מגוריך הוא ביישוב מרוחק – אילת, יישובי הערבה, מעבר לקו הירוק ואיזור רמת הגולן – ייתכנו עיכובים בהגעת השליח אליך ולא נוכל להתחייב על זמן הגעה של עד 3 ימי עסקים כמו בשאר חלקי הארץ.

החזרות והחלפות


הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.

אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף את הצבע והמידה ללא עלות. כל שיש לעשות הוא להחזיר את החבילה אלינו למחסן דרך דואר ישראל, ו בצירוף פתק ההחזרה/החלפה שקבלת. לאחר שתישלח אלינו החבילה, ברגע שהיא תגיע אלינו מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. נוכל להחליף את המידה או הצבע של הפריט. במידה ואתה מעוניין בפריט אחר, תקבל זיכוי לקנייה נוספת באתר בסכום הפריט אותו החזרת. כמובן שאם תרצה, תוכלי לקבל זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה.

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

ברגע ששלחת את החבילה בחזרה אלינו, תקבל מהדואר מס מעקב.
את המספר הזה יש להעביר אלינו באמצעות הטלפון או הדוא״ל.
לאחר שקבלנו ממך את המספר מעקב ואת הבקשה להחלפה/זיכוי אנו מכינים את הפעולה עבורך בזמן הזה.
דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימי עסקים אך לרוב החבילות מגיעות הרבה לפני. ברגע שהחבילה תגיע מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון ונוציא עבורך את המוצר החדש שבקשת או נזכה אותך במידת הצורך. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאיתנו, צור איתנו קשר בטלפון 03-6122559 ונטפל בנושא מיידית. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 22:00 (בימי ו׳ מ-16:00-8:00 ובשבת מ-22:00-19:00)

האם אפשר להחזיר פריט בסייל או בהנחה?

ניתן להחזיר פריט במבצע עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה לפריט שהחזרת תוכל לקבל זיכוי לקנייה נוספת באתר. אפשרות נוספת היא קבלת החזר כספי: החזר שכזה מותנה בכך שעלות המוצר היא מעל 50 ש"ח. ההחזר הכספי יינתן בניכוי 5% מסכום הרכישה או בניכוי 100 ש"ח-הזול מביניהם. בהחזרת פריט שנקנה בהנחה באמצעות קופון, שווי ההחזר הכספי או הקרדיט באתר, יהיה שווה לסכום ששולם לאחר הנחה.

מידות והתאמה


יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין.

בעיקרון, אנחנו מתאימים את המידות למידות ישראליות הסטנדרטיות. כמו כן ניתן להציץ בטבלת המידות שלנו שנותנת את כל המידע שצריך, ובנוסף, בכל עמוד פריט ניתן לראות את פרטי המידות שלו בס״מ.